Engelbrekt har namnsdag idag ;)

Engelbrekt har namnsdag idag. Jag går ju i engelbrektsskolan så  vi har engelbrektsdag. Haha alla klasser har eget bord och säljer massa grejer, vi sålde bara bakelser och pepsi :P Jag bakade kladdkaka och kardemumma kaka. Haha kladdkakan gick åt hem men inte lika mycket som kardemumma kaka ;)
Det gick bra för oss. Efter skolan så träffade jag Fellan och vi åkte tillsammans till träningen.  Hade matteprov idag :P Jag tror det gick bra!! :D
JAAA snart är det blackeblixten ;) Jag längtar som faaan! I år vinner man ju pris för utkläddnad :P
Jag säger vad vi ska ha på oss på lördag! Maybe.
Jag och Jennifer :)
Coooling..
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0