Blackeblixten imorgon :)

Tjo bree :D
Haha det känns som lov typ. Jag har ju prao två veckor :P Jag ska jobba på dagis :) Nice.
YESS imorgon är det blackeblixten! Jag längtar som bara den.
Haha gud så himla fail, jag och Thyra skulle köra basket så vi gick till basket planen. Jag höll i bollen vid typ ansiktet sen så kommer en jädra snorunge (hehe) och slår på bollen. Jag ba va fan gör du? Han ba eh jag försöker ta bollen. Idiot!!!
Körde match med ett par killar, det var roligt :)
Här kommer lite bilder.
Min och Alice fina muffins :) Mums de var goda :P Haha
Gud jag älskar klänningen! SÅ himla fin! Eller? :O
Nu måste jag tydligen lägga mig så tjaråå!
Puss :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0