Anna och Zeff

Tjo lääääns :P
Hoppas ni har haft det supreme? xD
Idag åkte nästan hela b-spåret och kollade på teater handlade om Anna franks dagbok. Haha den var okej :)
Sen så åkte jag till läkaren :P
Igår var det fys. Körde bänkpress med Alex typ hela fysen :P Det högsta jag körde var 30 kg. Haha så himla fail... Jag trodde jag körde på 25 kg så jag ba men gud vad jobbigt xD Haha sen så kommer Olivia och frågar hur mycket jag kör jag ba 25kg hon ba nää det är 30kg. Haha blev fett förvånad :P
Undra inte på att Alex ville att Dimman skulle kolla när jag gjorde :P Jag har träningsvärk i armarna!! Men jag vill klara 40 kg men då måste jag träna xD Gör det på helgen.
I måndags och tisdags så hade jag ont i halsen så jag tränade inte, det var tråkigt. Men ska träna imorgon. Snart är det Norrköping :D Längtar galet!!
Haha så himla roligt xD Garva typ ihjäl mig första gången jag såg den. Men hon säger samma sak i typ 3 minuter så ;) :P Enjoy!
Men nu måste jag plugga.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0