1 april :) April april xD

Tjoo fräääänn :D
Har inte hadft tid att blogga dels för att datorn krånglar hela tiden med intenet alltså, och så behövde jag plugga....
Haha saknar min data (Min mamma använder den) :P
Men spela roll. Oh kom just på att det var ett år sen jag köpte min mobil :D Haha Samsung s5230 :P Kan det utantill, jag tror att det var första dagen på påsklovet eller nåt? Men är inte säker?
Så jädra nice. Får spela utvecklingsmatch imorn!! Då ska vi vinna :D Haha vi möter akropol så de krossar vi!
Då blir det min sista match :(
HAHA :D
Söt!
Loka och tuggummi nice! Haha har ett nytt tuggummi paket nu! Typ honung och lemon :P
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0