HÖSTLOV FÖÖRRFÄÄÄN!!

Hejhej!
Gud vad skönt att vi har HÖSTLOVVVV!!! Najs då ska jag chilla galet! Idag hade jag idrottsprov...hm.. det gick väl bra? xD
Men jag fick VG på spanska provet jag kunde ha fått MVG om jag hade 3,5 rätt mer-.-
Men ah jag lever ;)
Idag hade jag träning, lite jobbigt faktiskt jag var rätt så trött:P
Imorgon så är det allstar match mot poliserna :) De tar vi tjejer!! Efter så vet jag inte vad jag ska göra..?? Eller jo det är ju halloweeeeeen! DÅ ska det spökas.
Jag tror jag klär ut mig vet inte vilka som ska med men jag behåller mitt godis xD Haha skoja!
Hihi en söt bild på Nala <3
Hahah på rasten så lekte jag, Jennifer och Jessica och resultatet blev såhär! Haha
SÅ blev min framsida på boken om mig!
Här kommer lite bilder Natasha har tagit xD
Hahah Mikaela skulle klät ut sig xD (det var nån tävling man skulle klä ut sig till)
Hehe mitt hår blev rätt så cooolt ;) xD
NU ska jag kolla på DH!

Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0