Keramik är fett NICE!

Hejhej!
Igår så var jag med mamma och Nala. Först så åkte vi och åt sen så skulle vi måla. Keramik!
Haha det jätteroligt! Man får tillbaks de om 10 dagar så då kan jag ta kort på den! Sen så åkte vi till restaurangen och åt middag sen så kom Erik och hämtade mig och Nala.
Idag så kom Nala upp till mitt rum 7.20 och ba vakna, Serah vakna och började slå mig och allt.
Sen så ropade mamma att jag skulle få 50 spänn om jag lämnade Nala till dagis xD
Såklart jag gjorde det ;)
Vi åkte sparkcykel det var niceeeee :)
Sen så skulle jag hjälpa med en grej i gymmet men det blev att jag också tränade :P Han vissade några övningar för knäet så jag inte skulle göra illa mig igen!
Det var kul. Jag vet inte vad jag ska göra idag? Eller ah typ hälften av dan har gått men men.
Här kommer en bild på mig med mitt toviga hår. Det blev lite fail idag när jag tvättade det....
HAHAH ser ni? Men ska fixa det nu!
Tuggummi <3 Men den blåa är mycket godare!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0