Tjena bloggläsare :)

Hejhej!
Förlåt om jag inte skrivit på länge. Har haft massa prov och läxor. Men nu har vi inga mer läxor och prov :D Hoppas jag iallafall :P
Imorgon har vi ingen skola. Vi ska samla 250kr. Vi samlar pengar för att skicka till Tanzania :)
SÅ vi slipper skolan men då får man jobba istället. Jag jobbar hos morsan :P
Men det jobbigaste är att man måste till skolan och lämna pengarna -.-
På fredag så har vi friluftsdag. Då ska vi vandra-.- ASSÅ NEEEEJ!! Tråk. Men iallafall. Vi ska vara i hellasgård, man ska ha matsäck med sig.
Jag är lite förkyld-.- Asså hur kan man vara förkyld i sommar??? Så sjukt-.-
Men jag ska träna ändå :P Busig jag är :D Haha men jag ska bara skjuta.....



Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0