Håller på att packa!

Tjenare! :D
Hahah jag håller på att packa. Det går väl så där. :S
Vet inte vad jag ska ha först om jag ska ha med den här... och si och så och si och så.
Guud vad jag längtar grymt mycket att åka till Göteborg.
Tycker  synd om er som inte ska åka(de som spelar basket alltså) så himla kul
Jag svär :P
Åka till liseberg, spela cup, vara med vänner. Allt är bara SÅ kul.
Ni borde åka med nästa gång! Oförglömlig upplevelse va fan! ;)
                       (Inte min resväska)
 Måste gå och packa klart! :P
Snart klar. Säger vi




Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer
Hanna

Det kommer bli bäst i göteborg!! :D

2010-05-09 @ 18:13:02
URL: http://sweeetassuger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0