Valentines var the shieet :D

Hejhej!
Igår så sa jag ju att jag skulle kolla på valentines day. med Gunesh..................................................... Ah heheh.
Jag satt brevid Zawadi. Hahah vi skrattade typ varenda minut. Jag har glömt vad vi skrattade åt. Men det var roligt :)
Idag har jag ju åkte skidor igen. Det var kul!
Backarna var bättre och vädret blev bättre senare på förmiddan.
Nu ska jag lägga mig för att vakna tidigt imorgon-.-
På onsdag så ska jag på sportlovbasket. Jag längtar :D xD
Det är enda dagen jag kmr komma ditt :(
Jag åker har åkt/ska åka söndag, måndag, tisdag och torsdag. Och på fredag ska vi åka båt :D
Hahah lite upptaget :) :(




Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0