TACK, TACK, TACK, TACK, TACK SÅ MYCKET KENNETH!

Hejhej!
JAG E SUPERDEUPER GLAD IDAG!!!
Vet ni varför??? Kenneth gjorde så att jag kunde få tillbaka pengarna :D Eller han skrev ett brev :D
Vänta lite!



 

 

VB: Sony Ericsson Contact Center, Ticket: 86893266 : Telefoner‏
Från: Offline Kenneth R Flykt ([email protected])
Skickat: den 19 mars 2010 12:30:10
Till: Serah EngströmJr ([email protected])

Jag har fått svar från Sony Ericsson.

Spara mailet.

 

 

MVH

Kenneth R Flykt

 

www.flykt.net

 

 

 

Från: [email protected] [mailto:[email protected]]
Skickat: den 19 mars 2010 11:17
Till: [email protected]
Ämne: Sony Ericsson Contact Center, Ticket: 86893266 : Telefoner

 

MyPhone Fun & Downloads Update Service

Hej Kenneth!

Tack för att du kontaktade Sony Ericsson Contact Center.

 

Vi beklagar alla problem som er vän har med hennes Sony Ericsson F305.

 

På er förklaring så låter det som om hon har skickat in er telefon ett flertalet gånger på service, vilket innebär att hon bör har underlag för att skapa en reklamation på denna så vi eventuellt har en möjlighet att byta ut er den.

 

För att skapa en reklamation så bör hon ta kontakt med sin återförsäljare.

 

Ni kan även ringa Sony Ericsson Contact Center på telefon               013 - 24 45 00         013 - 24 45 00, för mer information om reklamation mm.



Med vänliga hälsningar,
/Thomas
Sony Ericsson Contact Center

E-post: [email protected]
Web: www.sonyericsson.se
Telefon:               013-244500         013-244500

 

Contact Us | Legal | Your Privacy
©Copyright 2001-2008. Sony Ericsson Mobile Communications. All rights reserved.


Product: F305
Opinion: Min vän Serah Engström köpte sin 1:a mobiltelefon en F305 för sina egna sparade pengar hos Webhallen den 3juni 2009.
Hon har hela tiden haft problem med att telefonen stänger av samtal och låser sig vid sms.
Telefonen har varit inlämnad 2 ggr för rep och återkommer med samma fel.
Jag har själv varit med när det hänt och det var vid mobilmasten i Kista så det är inte täckningsproblem.
Nu kommer mobilen att lämnas in igen, men Serah 13 år har redan börjat titta på ett annat märke eftersom Sony Ericsson inte kan lösa problemen med sin produkt.
Frågan är varför inte telefonen byts ut, då ni inte tycks kunna reparera den ?
Och hur skall ni kunna behålla en kund som kommer att avverka ett stort antal mobiltelefoner under sin livstid om ni inte klarar att få produkten att fungera.






Heheh så glad man blir!!!!! Så jag kan typ bara lägga till 300 eller nåt :D:D


NU kommer EGOBILDER PÅ NALA SOM NALA HAR TAGIT!!!
Hahah
Hmmm


 ÖHH o.O

<3
-.-
Haha fint<33
 HAHAHAH






Hejdå





Puss<333



Kommentarer
Anonym

jag e oxå superdupertrippel glad! höhöhöhö

2010-03-19 @ 19:22:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0