?????? :P :D :S <3 <3 ;) :( :) ;( :) =) =(

Hejhej!
Igår så hade jag match. Och vi förlorade med ganska mycket.
Jag tänker inte säga att vi var dåliga men vi spelade inte så bra. Det var synd att vi looosade;(
Igår kväll så var mamma och Erik på fest så det var jag, Amanda,Bea, Nala och Zache. Haha men Zache var alltid i sin våning eller vad man säger. Vi tjejer hade lite mysigt. Hahah det var rätt kul faktiskt.
Men Nala sov typ klockan 11.30 Eller nåt-.-
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Oh imorgon har jag geografiprov.....





Hejdå




Puss<333


Kommentarer
Kenneth

Du var inte så dålig i går,men det andra laget var mycket bra.

Lycka till på provet imorgon.

2010-03-28 @ 12:10:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0