Oj skrev fel igår....

Hej!
Läget brooss??
Hahah igår så märkte jag att jag skrev fel.
Har precis plattat håtret ;)
Nu borstar jag tänderna-.-
Imorgon ska jag köpa min dröm mobil :D Jag e sjuktttt glad!! Snacka om det asså.
Jag och Kenneth ska göra det efter skolan.
Jag tänkte köpa en rosa :) Hehe
Längtar GRYMT!!
 Fint. INTE!!
 På engelska lektionen.
 Ny hårstill. Hehe jag plattade håret lite snabbt igår(nej jag plattar inte håret varje gång men idag gjorde jag det lite ordentligt). Och jag borstade inte håret på morgonen så bra. Heheh den blir snyggare imorgon!
Hehe
 hahah jag plattade Nalas hår också ;) Det blev lite afro...







Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0