Dricker en ramlösa!

Hej!
Det är så HIMLA synd att alla matcher är inställda. Inget att göra på helgen. Eller jo det kanske jag kan. Eller juste jag ska tjäna lite money money typ. Inte säker. Juste ska kanske fixa håret också -.-` :D
Hahah sen kanske jag plugggar ;) Kanske betyder för det mesta ja för mig när det gäller att plugga typ. Tro inte att jag är nån pluggnörd nu! För det är jag inte. Jag bara pluggar så får man bra saker på provet :D Heheh
Nu ska jag gå plugga. HAHAH!!
 MÅL:D
 Hahah nån som har glömt min drömmobil?? Nån?? :D Sajk ;) xD
Ni som läser min blogg idag kanske inte har glömt :)




Hejdå



Puss<33



Kommentarer
Kenneth

Jädra tjat om mobil.

Lämna in din Ericsson på rep i stället.

D.v.s. gör i ordning med kvitto så kan jag lämna in den

2010-03-12 @ 16:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0