46/53 rätt på spanska provet :D

Hejhej!
Heheh när jag inte skriver på bloggen så blir mina prov bättre ;) Skoja bara. Men jag fick reda vad jag fick på spanska provet och jag fick 46/53 det är väl bra :)
Eller jo det är jättebra :S
Idag har jag varit med i nordiska skolspelen.
Asså man spelar basket och om man blir uttagen så får man åka till Helsingfors..... En vecka.
Ah så vi hade träning idag. Alla kom med till nästa träning och nästa träning så tar de ut 10 flickor från gruppen.
De mesta spelarna var från alvik. Det var bara jag och en till från min klubb. Stina<3
Sen så var det typ två tjejer från central. Och samanlagt var vi 30 flickor..

Hahah och jag kommer inte bli uttagen :D Haha jag har inte så bra självförtroende.
 Hahah jag tog bilden för att det såg så roligt ut när hon satt sådär. Men det blev inte så bra på bild :) Gullunge <3
 Hahah happy FOOL :D Eller dt stog det på facebook. Hahah fin blid..
Imorgon har jag match i bränkyrkahallen. Klockan 17.00 ska vi samlas där och 17.30 börjar den.
Liten påminelse DAAAH ;) Haha





Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0