Sitter och villar :P

HEJSAN!
Jag är i resturangen och hjälper till.
Mamma skulle handla innan och hon ville att jag skulle följa med.
Och sen så ville jag typ jobba lite så jag stannade, men snart ska jag åka hem.
Kolla på film :D Hahah kanske inte :P
Det är jätte konstig väder. Gå och dränk dig regn :D :P HAHAHAH!
Annars skulle jag åka och spela basket. Men det regnar sen så är det sol sen så regnar det...
Blääää. Imorgon är det träning. Det är mini skills camp.
Jag vet inte vad det är men imorgon så tränar vi med f97-95 och p97-95
Jag ska träffa Sara och Amanda och vara i basketpunkten innan sen så åker vi till träningen :)
Heheh från blackeberg alltså!




Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0