Hej!

Hej!
Eller rättare sagt godmorgon!
Idag ska jag fixa håret :)
Sen ska jag dela ut lappar till resturangen sen ska jag till vällingby och se lazee men Amanda, Sharon och några andra :P
Lazee spelar på torget

Lazee föddes i Malmö och intresserade sig för hip hop i tidig ålder. Efter en tid i England flyttade han tillbaka till Sverige. År 2007 kom han till Stockholm och började sammarbeta med producenten Ishi. Året efter släppte han sin debutsingel "Rock Away", som snabbt blev en stor hit.

Han har även släppt låtarna "Drop Bombs", "I'm not Pop" och senaste hitsingeln "Hold On" tillsammans med svenska bandet Neverstore

 

 

Najs va? Jag tar massa bilder :D

 

 

Hejdå

 

 

 

Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0