Basketpunkten och sex and the city 2

HEEEEEEEEEEEEEEJ!!
Idag har jag varit i basketpunkten spelat lite basket.
Det var så HIMLA varmt!!! Asså guuud jag gick typ till skuggan varje 10 sekund :P
Men jag var typ där 2 timmar eller nåt sånt. Spelade lite matcher och basket :D
Sen så åkte  jag hem. Kollade lite på sl.
För att jag skulle träffa Jessica :P Men jag kom väldigt tidigt. Jag och Jessica och hennes mamma gick och åt.
Sen så gick vi till biografen. Den var rätt bra :)
Men tack så mycket Jessica för en najsig kväll :P Pöözz <33333333
Nu är jag hemma och gör inget. Juste jag har träning efter skolavslutningen-.- så jag måste gå direkt till träningen från kyrkan-.- asså gud-.-
Hejdå
Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0