Åka båt :)

Hejsan!
Hoppas allt är bra med er :)
Med mig så är det okej eller nästan. Jag är typ förkyld....
Men idag ska jag, Nala, mamma och Erik åka båt till en hotell :)
Sen imorgon ska åka båt  till en av hans kompisar. Kul.
Imorgon är det midsommarafton.
Jag undrar varför man äter sill och såna saker vid midsommar? ;)
Nu håller jag på att packa. Det går väl bra :P
Men har inte packat klart än.
Jag kommer inte kunna skriva så mycket. Men jag kanske mobil bloggar.. Hm får se :D
Aja ha en bra dag och midsommar :)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Glad midsommar på dig också!

Hoppas du får en skön helg och krya pådig från förkylningen

2010-06-24 @ 11:50:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0