-.-

Hejsan!
Hahah rätt rolig dag faktiskt!
Jag åkte till basketpunkten vid ett var med Amanda och Sara. Spelade lite 21 och match.
Hahah de gör min dag :P Guud det är väldigt roligt att spela match med de :P Speciellt Amanda hon slåss :D
Hihi det gör jag också <33
Förlåt Amanda för de skador jag råkat göra :P
Sen så gick Amanda och Sara hem då var jag med Gunesh och några andra.
Jag och tre till spelade 21.
Och den som kom sist fick bjuda på en slush på den som kom först.
Gissa vem som sist-.-
JAG så jag fick köpa en slush-.-
Sen så var det träning. Men först var det fys och sen träning.
Och han som tränat oss tyckte att vi hade tränat bra för vi hade ju fys innan träningen.
Han sa också att de andra brukade alltid vara trötta och slöa :P
Slush :D
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0