Maryhill

Hejhej!
Idag sa har vi jag, tia, Kyla, min moster och min farmor varit i maryhill.
Det ar det shopping center. Som gallerian men mycket mycket storre.
Eller ah verkligen grymt grymt storre :P
Men aja.
Jag fick ett par ballerina skor :) Mina ar helt utslitna de jag har nu:P
Sen sa har jag kopt köptt trojor. Jattefina! Och vanliga skor. Det ar valdigt billigt att shoppa i England. Skorna kostade bara 26 kr (alltsa 2 pund) Om 1 pund ar 12 kr?
De har skorna ar det.
 Hm vad tycks??

Aja jag maste ga och lagga mig nu sa godnatt!




Hejda



Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Snygga skor.

Du har rätt 1 pund är c:a 12kr.

Det är intressant att gå i gallerior utomlands.

De är mycket större än våra



Fick du mailet med filmen ?

2010-08-01 @ 06:00:59
Kenneth

Den här kan du visa din släkt i England



http://www.youtube.com/watch?v=XzMYipA6agU

2010-08-01 @ 06:56:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0