Jag har tagit massa bilder!! :P Men ar inte hemma sa har inte sladden...

Hejhej!
Kommer inte ihåg senast det var jag skrev. Men jag tror att det var tre dagar sen..
Men i onsdags sa såg vi på the karate kid. DEN VAR HELT GRYM!! GUUUUD SA BRA DEN VAR!!!
Efter det sa kom min pappa och hämtade oss sen sa åkte vi till Aliyah som vi skulle sova över hos :)

Sa vi sovde över där Det var kul.. Kollade lite på film ah och massa saker.
På torsdag sa åkte vi upp till Leeds. De hade nån event. Sa han hämtade oss vid 10 nånting. Morgonen saklart
Tog typ två timmar eller nåt. Men jag, Tia och ALiyah sov mest hela vägen sa det var chill :P
Sa vi kommer till den däran event saken i leeds. Köerna var hur langa som helst Och bla bla bla. Vi har typ blivit for stora for att leka :DDD XD
Men det var lite trakigt ocksa..

Men aja min pappa träffade hans kompis och hans två soner. Mannen hette Wayne och sönerna hette typ Jay och Makol eller nånting sant. Kommer inte ihåg..

Sa vi bestämde att vi eller rättare sagt de bestämde att vi skulle åka härifrån sa vi åkte till Leon. En kompis som bor i Leeds.
Sa vi åker hem till honom. Dricker lite sen sa åker vi iväg och at
Efter vi har ätit sa åkte vi till en basketplan och spelade match. HAHAHAH GUUUD VAD KUL DET VAR.
Det var 4 mot 4.
Sa jag, Tia , min pappa, och Aliyah och det andra laget ar Leon, Wayne, Jay, Makol.
Och de vet att jag foular ;) xD
Hahaha vi vann det blev 18-4 XD

Vi ägde breee!!

Ah vi åkte hem till Birmingham pa kvallen.
Idag sa var vi med aunti Maxine. Vi skulle göra manikyr men det var för dyrt.
Men vi handlade lite mat. Sen sa åkte vi hem till henne. Och min pappa kom dit och min farmor.
Min pappa var dar ett tag sen sa åkte han hem.
Hahha lyssna.
Anthony: Bye bye cya later
Laurel (farmor); Hey you forgot your two handbags!!
Anthony: Noo they are sleeping at yours! :P
HAHAH :D Det var kul
Sa nu ar vi hemma hos min farmor :)


OJ vad mycket jag har skrivit :)
Bilder kommer snart!



Hejda



Puss <33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0