Bää...

Hejhej!
Skrev jag igar att min pappa sa att innan vi akte. Sa skulle vi aka runt rinken hälften av var alder.
Sa jag gjorde 6 st forst. Och Tia gjorde 7. Min pappa gjorde 17 eller nat.
Men jag gjorde lite mer sa jag gjorde 21 styckna. I rad. HAHAH det ar sant!  Sa ah lite träning igar ;P
Och idag har vi badat. Sen sa akte vi och spelade basket.
Typ 40 minuter eller 35.
Nu ar vi hos min farmor. Min pappa ar pa träning men inte amerikansk fotboll det badminton :P
Och vi väntar pa en tjej som ska sova over till imorgon :) Imorgon ska vi aka och se the karate kid sen ska vi typ ga runt i stan sen sa sova over hos tjejen:)
Jupp nu ska jag ga!

Ps. Hahah ja det ar bra med mig.. Nja det var inte sa laksigt att aka skridskor utan hjälm... man kunde lana en hjälm!!




Hejda



Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Här blev det varmt igen så jag åkte ut och fiskade efter jobbet.

Fick en liten gädda.

Det var helt spegelblankt på sjön när jag åkte hem på kvällen.

MVH

Kenneth

2010-07-28 @ 05:53:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0