Imagine that! Filmen var så himla rolig!

Hejhej! Såg precis på imagine that. Snacka om bästa filmen!
Nu håller jag på att dricka te men det är snart slut :D
Idag har jag inte gjort så mycket . Hjälpt mamma med cateringen jag och Adrian var barnvakt till Nala och lagade tacos ;) Nu sitter jag här!
Egentligen skulle jag till vällingbyhallen med Gunesh och Sinit <3 Men jag skulle åka ditt efter jag ätit och då var matchen slut. SÅ jag stannade hemma.
 Jag med Adrians mössa. Känner mig kool!
 Vi har två skorstenar(stavning?) hemma. En är i mammas och Eriks sovrum sen har jag en i min :) Men det här var i deras sovrum.
Hahah Nala ville släcka den. Men vi gjorde inte det :D
 Mina fina  tofflar som mamma köpte åt mig. Jag behöve nya mina var lite slitna ;)
 Hahah egobild!
EGOBILD!!!







Hejdå




Puss<33





Ps. Kanske inte hinner skriva så mycket jag en match på morgoren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0