Hemligheten. Boken var väldigt bra!

Hejhej!
Har varit i skolan idag. Gick bra som vanligt! :)
Snart är det träning. Håller på att skriva en bokrecension till min mamma-.-` Ohh...
Hahah jag skriver den här:

Av Sophie McKenzie

Boken handlar om Lauren. Som skulle skriva ett uppsats i skolan. Hon visste att hon var adopterad. Men sen så hittar hon en annons som ser ut som henne.Och hon ville veta sanningen. Hennes föräldrar sa inget heller för att de tycker att hon inte är mogen för att veta sanningen om sitt förflutna. 

Då ger hon ut sig på en farlig äventyr med sin kompis Jam. Det blir inte som hon förväntar sig, det blir en mycket farlig äventyr.

En jättebra bok!



Jupp vad tyckte ni?? Jag tyckte att det inte blev så bra! Hah.
Juste det är ju fettisdagen idag! SEMLORRRRR!!!!!Mums :P


Hahah
 Nala...... eh??


Dagens outfit
Jeans-Levis
Linne-Gina
Tjock tröja- Typ adidas :D
Sen mina fina gröna tofflor ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0