Oh nej skolan börjar snart-.-

Hejsan!
Läget? Med mig är det bra lite förkyld bara..
Idag har jag inte gjort så mycket..
Har öppnat mina flätor. Vilken afro jag hade. Men nu efter att ha gjort en massa saker med det sä är det nästan helt platt :P
Jag kan ju inte lägga upp bilder, har ju en reserv och har ingen usb sladd till den.
Har jag berättat om min mobil ;(
Skärmen är helt svart. Måste lämna in den men det är inte direkt att jag åker till Järfälla varje dag :P
Dagens låt!

Cooler than me. Sjukt bra låt!!
Här kommer vår kabare sak...
Hahah visst var den bra? OM ni inte tyckte det så spelar det ingen roll för att vi vann :P xD
Hahah det är  två från herrlaget sen så efter det så är det extra nummer. Guud de var fett bra!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0