Jupp han ar proffs :)

Hejhej!
Har kommer alla bilder. De ar ratt många!

 Hahah
Jag med latsas glasögon :) De passar!! Eller hur?
Vi skulle gå och se på the karate kid. Tog lite bilder innan..
Heheh de har ratt sa stora avocadon :)
Egobilder med tandborsten..

 Hahah vi fick kora 60 km/h  i motorvägen!
Det har ar eventet men det ar mycket större.
Och lite mer.. men tog inte fler bilder av det sa..
Nu kommer lite bilder från Leeds.
 Jag tycker om bilden på mig XD

Det var inte jag som tog bilden. Sa nånting hände med bilden ;)
Peace
Tia, pappa och jag.
Hahah Leon med min keps.
Ser nu de ar ratt utslitna!
Nu kommer dagens outfitar.

Klanning- Oasis
Jacka

Aja men jag maste gå nu!! Fler bilder kommer sen!




Hejda



Puss<3 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0