Home sweeeeeeeeeeeeeeeeeet home!

Hejhej!
Im back!!
Det har varit skitkul på lägret.
Har haft två träningar per dag och på en eller två dagar så hade vi en för att vi skulle göra en aktivitet.
Och det är alltid en aktivitet.
Som disco, cabaré som jag och mitt lag vann:P Sen så var det tunneringar, spökrunda, bowling och massa saker.
Skitkul!
Hahah spökrundan var rolig och läskig.
Vi skulle gå från skolan till aleceum. Tog typ en halvtimme eller nånting. Vi gick vid typ klockan 22.00.
Sen så var det typ stationer där man skulle göra saker.
Som först skulle man dricka nån äcklig drycka(man väljer en person) hahah och dryckan var typ tacosås och cola :P Men det var en kille i min grupp som drack det.
Sen så var det en jag gjorde också.
Jag skulle stoppa in handen inne i en bunke och ta ut 3 mynt.
Och gissa vad som var i bunken??
Matrester från lunchen och det var skink potatisgratäng. Jag lovar det luktade så himla äckligt. När vi kom tillbaka till skolan så tvättade jag händerna typ 100000 gånger. Luktade skit!
Och och lyckade ta ut tre mynt så vi gick vidare. Och efter det där så skulle alla hålla varandra i axlarna! XD
Hahah gissa vart jag stog. LÄNGST BAK!!! HAHA så snacka om att Lucas blev sur.
Men han är inte sur längre ;)
Discot var också kul. Men man dansade så mycket så att man svettades som en gris :P Nöff nöff :D
5-5 tuneringen vann lag godis. Och och några andra :P Det blandade killar och tjejer.
Sen så vann f97/f96 cabarén. Hahha vi var bässst!.
Eh min mobil är lite konstig nu :S
Skärmen är helt svart... Så bilder får ni vänta med!
JO här får ni lite bilder från läger bloggen .
Och mitt lag vann tipsrundan också. Alla rätt! Bäst vi är!
Det var idol 2010 ;)
Sinit va Mark in the mother fucking park. Gud vad rolig det va!
Hahah Linna låtsades vara Stefan. Skön!
Så gjorde vi en dans i slutet!
Träningarna var lite jobbigt. Men det var bara vid början. Haha alla fick världens träningsvärk. Men det bra!
Men jag skadade mitt knä och mitt lillfinger-.-
Vi såg sverige och portgal spela! Och gissa vem som var där. JONAS JEREBKO :D
Fick en autograf :P
Men nu måste jag se om mina kläder är klara :D
Hejdå
Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Roligt att höra att lägret var toppen.

Skönt att vara tillbaks antar jag, för du har inte varit hemma mycket i sommar.

Medan du har varit borta har jag lagt upp lite klipp på Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=cwloDGI-yUU

Kolla på MrKenneth1951

MVH

Kenneth

2010-08-16 @ 05:56:27
Finspångs Lasse

Du Tobbe letar efter dig

2010-08-16 @ 16:23:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0