Har träffat de sex kusinerna :)

Hejhej!
Idag ar det ju söndag. Sa på morgonen sa åkte vi till kyrkan :)
Efter kyrkan sa åkte vi till farmor. Sen sa direkt efter sa akte vi till min mosters kompis.
Det var runt fem. VI skulle bowla klockan 6.
Sa vi åkte typ till farmor och åt mat runt 17.30
Sa efter det sa åkte vi in till stan.
De som skulle  bowla var jag, min moster, de sex kusinerna :P och några av deras barn :D
Sa vi ar framme vid där vi skulle bowla men alla var inte dar -.- Sa vi fick vanta..
Men en av mina kusiner. Han har spelat basket. Han var typ proffs. Eller ar.. Venne??
Spelade i Finland och runt om i världen XD
Sa det ar ratt najs. Att man ar kusin med en basketspelare. Men han slutade for ett tag sen. Men han ska börja spela igen :)
Nu ar vi hemma.





Hejda


Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0