VI VANN!!<3

Tjena!
Vi vann med 47-31 tror jag. Jag gjorde två mål. En var när Vickan skulle upp på en leap, jag ropade Vickan hon passade mig och jag sköt. Det blev MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! MERA MÅL!När jag kom hem så var ingen hemma.Inget funkade förutom torktumlarn och kranen. Haha men jupp så strömmen hade typ lagt av. Jag ringde mamma de sa att de kommer snart. Ja om 3 timmar det är väldigt snart. Men jag vann duscha,plugga till två prov,byta lakan och skala potatis. Sen så kom de. 


Hejdå


Puss<33 


Kommentarer
Kenneth

Super !

Att ni vann och att du gjorde mål.

Jag saknade basketmatchen, men vi var ju i norrland med AIK 98 och vann en stor pokal i Sportringen Cup

2009-10-19 @ 12:43:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0