Läxor det är därför man inte ska vara sjuk -.-

Hej!
Gick inte till träingen fick fick göra allt jag blev efter med i skolan-.- snacka om läxor men jag har gjort de nu :P Jag är så glad plus att jag har gjort veckans läxor. Najssssssssssssssssss price.
Efter skolan så gick jag, Natasha, Jessica och Mimie och gick ner till poolis. Vi spelade spel och jag sjöng sing star. Haha men det var jätte dåliga låtar. Men jag vann några iallafall. Man ska ha kul det är meningen. Dahhhhh :D
Nu håller jag med bloggtrafik.nu haha bra sajt som man vill ha en hemsida. Man kollar på andrar bloggar sen så kollar de tillbaka. Kan man säga. Så man får mycket mer besökare. Men jag bara klicka på nästa så aaaaa.
Nu ska jag g och duscha tror jag ;P



Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0