Kanelbullsdagen! Mums:P

Tjena!
Idag är det kanelbullsdag. Då ska man äta kanelbullar det vet ni. Annars skulle inte vara tröga i huvudet. Haha.
Jag har lite ont i halsen. Bajs det betyder att jag kommer vara sjuk nån dag. Jag orkar inte vara sjuk, det är så jobbigt. MEN om några timmar är det match i vällingbyhallen lila. 16:45
Så kom och glo.
Idag har jag druckit te. Med ingefära så jag inte får ont i halsen, det hjälpte faktiskt. Jag ska fråga om min mamma kan göra mer.
Hur mår ni då??
Juste bilderna de kommer...
 Jag missar:(
 Det var här jag missade. Haha
 Jag tog returen:)
 Wow..
 Haha alla kollar upp.
VI har likadana skor. Haha
Jag och Sofia bytte eller aa...
Jag gillar inte den dära bilden.
Den satte jag!

NAJS! SAJK!!
Bää
...
VI VANN MED 61-17. Hahhaha
Mera bilder kommer sen. Hopas jag!


Hejdå


Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0