Fredag imorgon halloween.

Hejsan!
Idag är det fredag, imorgon är det lördag och det är halloween. Ja hmm. Ska jag klä ut mig eller inte, har inte tänkt så mycket, men om jag ska ska jag vara en häxa. Haha.

Men igår så pluggade jag till spanska provet, det gick faktiskt bra, jag gick och la mig klockan tolv.
 Juste imorgon ska man tända ljus på en grav eller nåt sånt. Och låta den brinna. Jag brukar inte följa med, haha det ät tråkigt. Och dessutom så är bara jag och Nala ända barnen som kommer vara hemma. För att Bea, Adde och Zache är i London och Bruno ska till sin pappa. Det var samma förra halloween.
Men hoppas ni ochså får en bra halloween.
Ohh glömde imorn ska jag tjäna pengar. Haha
 Happy halloween. Hahah



Hejdå




Puss<33


Kommentarer
Alexandra

fin blogg :)

2009-10-30 @ 10:56:04
URL: http://lallaaa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0