Förra inlägget. Publicerades inte. Förlot!

Hej!
Jag skrev ett inlägg som skulle publicerat men gjorde tydligen inte det. Jag har hjälpt mamma JÄTTEMYCKET med hennes catering. Jag hann inte ens äta lunch :O
Så jag åt lunch när jag åt middag. Trevligt värre.
Jupp inte så mycket att skriva om.
Lite good news.
-Jag får gå till skolan på måndag. Najs! Tummen upp
- Får börja träna på Tisdag. Tummen upp
-Jag är trött. Tummen ner
- Spelar farmville. Tummen upp. Värsta nörden jag är....
- Jag ska gå nu. Tummen upp haha, Haha det är faktiskt tummen upp. Jag skojar bara
- Juste glömde helt bort det.... NÄSTAN.... Om 31 dagar om, om en månad eller det är över tolv nu så det är 30 dagar. Ännu bättre :) Jag fyller år om 30 dagar. Martin Luther fyllde år 10 november som jag. Aa trevligt information. Bra så vet ni det!!

Hejdå

 

 

Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0