28 dagar kvar. Haha

Hej!
Det är 28 dagar kvar tills jag fyller år. Haha jag klagar redan. Haha najs. Jag längtar fattar ni???!!!
Det gör ni säkert. Snart höstlov sen så min födelsedag sen jul.
Snart ska jag till tandreglering och checka mina tänder. Hoppas jag slipper gummisnoddar det är så himla FULT på mig att jag hatar att le och prata. Det är så irriterande att man inte kan stoppa in en macka.
Ska dubbla gummisnoddarna så det går snabbare. Haha skojar bara men den var bra iallafall. Mohaha. Jag vill inte ha underbett. No way. Det räcker med överbett!
Hoppas jag slipper ha ett och ett halvår kvar ochså. Minst  ett år men helst ett halvår. Det skulle rädda mig.
Idag gick typ hundra gummisnoddar av de bara gick sönder om jag gapade helt otroligt irriterande Det hände på matten och busstationen. Ohh jag jag vill verkligen slippa gummisnoddar.


Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0