Hejsan!

Hejhej!
Hehe det var väldigt länge sen jag skrev på bloggen.
Men jag har varit tvungen  att plugga som en j****a galning.
T.ex på biologin fick jag 16/20
och idrottprovet fick jag 28/32.
Så jag har en anledning. Haha men jaa.
Igår var vi i moderna museum. Vi skulle kolla på utställning. Dalí Dalí en känd målare. Och den var jättetråkigt. Hahah. Vi kollade på bilder och guiden berättade och .............................................. inte så kul. Plus övertid. Så jag kom 1 minuter innan träningen började! Det som var kul var när vi fick måla:)
Jupp. Och vi hade nån tävling på idrotten. Armhävningar, chins och mm.
Jag o Jessica fick 22 och Julia fick 25. Det var väldigt nära. Haha
Idag så är det fredag. Det betyder fredagsmys :)
Imorgon match!!! <3 <3
Jag måst lägga till låtar på ipoden!



Hejdå



Puss<33


Kommentarer
mukta

fin blogg :D

2009-11-06 @ 17:47:37
URL: http://muktas.blogg.se/
Ella

Hej! Superfin blogg! :)

2009-11-07 @ 01:28:29
URL: http://llejla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0