Träningen

Så jag fick skjuts att hämta syran o tbs. Sen så skulle jag åka till träningen klockan 17 men tar bussen 16 o precis när jag skulle gå så kom hon.
Jag åkte till vällingby. Det var inte så många där några tjejer från mitt lag o 95orna. Så vi väntade o jag o min kompis börjar på G. Vi lekte lite jag kastade ner hennes boll på trappan, ha ha. Sen så gjorde jag en gång till. Så var alla på hennes sida o försökte ta min boll o kasta ner den o det gick inte så bra för mig, men jag slapp hämta XD
Så när våra coacher kom så sa de att blackeberg hade nte bokat hallen så vi inte kunde träna, så blev vi hm venne men det var ju tomt i hallen. Shit men vi gick till centrum där de har basketplanen ni vet den nya?´?
Men ja vi gick dit iallafall. Inte alla men några. Så vi spelade med några som vi kände o de var 97:or o de var bra det var vi också men vi vann. Ha ha, med väldigt mycket ochså. Jag åkte hem när vi skulle ha slutat vår träningen som e 18.30 så då åkte jag hem.
När jag kom hem så var det en ny lampa på golvet som mamma mamma hade köpt,den var fin. Bilden kommer nu.
 När jag kollade på scream. Haha`` jag är hoppköst färälskad i idney Prescot!

 Jag sjunger till sugar. ``You taste like sugar lalalala
 Lampan på sidan.
 Resten av lampan
 Juste. Naär jag kollad epå kylskåpet så såg jag ett brev från skolan o jag ska börja i 7c3. Haha tänk jag ska börja i högstadiet.wow
 Hela pappret.

NU ska jag ner o lämna vattenflaska i kylen sen så ska jag kolla på meangirls som redan har börjat.


Hejdå

Puss<33
 


Kommentarer
Emma

SV : jag bara hjälper till på Subway :)

2009-06-15 @ 20:52:18
URL: http://fiorellas.blogg.se/
K

Det heter "Så tiggde jag till mig skjuts igen" ;-)

2009-06-15 @ 21:49:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0