Superheromovie

Godkväll.
Mina tigerkakor blev lyckade faktiskt!
Och det var gott också. Mums:D
NU kommer bilderna! Från nu o när vi åka o badade.

 Filmerna jag hyrde igår!
 Den ska jag kolla klart på!
 Big stan var så himla rolig! Xd Ni måste bara se den xd
 Haha,kmr inte ihåg vad jag skulle säga!
 Vi skulle upp för trappan för att köpa glass! Mums
  Jag älskar magnum mandel! Det är den bästa glassen!
 Syran äter på en lill perXD Söt Den e ju verkligen liten också.
 Visst blev de lyckade?
 Den andra kakan XD Vi haed inte ströbröd hemma :( Haha Men den var god.
Jag hade en annan kaka också, den blev bäst.

Slut med bilder!


Hejdå


Puss<33

Ps. ska kolla på filmen nu!
Ock samanlagt så cyklade vi 12km:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0