Stan

Hej idag så vaknade mamma o syran mig o sa att vi skulle åka o shoppa på stan det var klockan 08.00 man undrar verkligen när de går o lägger sig??? XD
Men aja så jag klädde på mig o gjorde mig i ordning o så. Sen så gick vi till busstationen o åkte till stan.
Så vi handlade saker som jag hade lånat av mamma, ha ha mamma, hon sa du får inte låna mina kläder mer. Jag bara skrattade, ha ha.
Men vi handlade leggins en kofta o skor. Min storlek är 42 men ingen i damstorlek passar jag o min mamma o syran gick runt som galningar o letade efter skor som passade mig men vi hittade ingenting.
När vi var i gallerian så sa hon att vi skulle gå att äta men jag vill gå o kolla på footlocker o där så jag några skor som jag gillade som PASSAR också ha ha. Helt otroligt egentligen hittar man skor.
Efter det så åkte vi till mammas kompis. Men va svårt det kommer bli sen när man e äldre o man vill köpa högklackat då har man en ju en storlek mer. O det kommer inte gå :/ men vi får se. Och jag hade ju borstat för hårt på tandställningen så den bakre saken gick av så jag fick fixa det i dag. Så jag åkte dit o hon sa att hon la starkare bågar som gör så himla ont att göra nånting med munnen,nästa gång jag kommer dit så ska hon täppa till hållen(där de drog bort mina tänder) Så den hära gången får de inte gå sönder. Jag ville ha nya gummisnoddar också så nu e det silver o rosa. Det e faktiskt bra att ha gummisnoddar!.
Jag tror jag vet varför man ser inga bilder jag raderade alla bilder på aa ee....... aa svårt att förklara men aja .

Men jag provar nu o då kan vi se om jag har rätt!?

 Skulle bara ta ett exempel

Skriver snart


Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0