Städning

Hej
Det är bara en skoldag kvar men den e ju slut. Idag städade vi så det blev fint o vi var tvungna att ta med alla våra papper o göra rent våra skåp o det. Ingen är hemm och jag har inget att göra det enda jag tänker på är imorn när de ska göra avtackning för oss skolpoliser det kommer bli så pinsamt herregud rädda mig.
Hoppas de inte ropar upp en för en om de gör det så dör jag.

Här kommer lite bilder från sista skoldan.

Hejdå
 Japp man kan se att jag har skivit väldigt
mycket??
 Bea o Maia Curre som tar fota när jag ska kort på henne Maia
 Bea Curre Jonah som ville va med på bild :D
 Bea igen Det hade hänt en olycka när jag skulle åka hem. Det så ut som en blev påkörd eller nånting sånt. Jag är inte säker!
 Brand kåren??

 Hejdå


Puss<33


Kommentarer
k

Tur att du inte var på Liseberg idag



http://www.gt.se/nyheter/1.1599672/kanonen-pa-liseberg-stod-still-i-over-en-timme

2009-06-08 @ 21:15:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0