Sommarlov!!

Hej. Nu har jag sommarlov,det känns bra med inte så bra väder.
Det var jättepinsamt när de skulle ropa upp våra namn så vi skulle gå fram, huh tur att jag e brun(inge taski menat) annars skulle jag vara röd som en tomat XD. Jag fick två diplomer sen så fick jag ett presentkort för bio haha så jag kan gå till bio imorn.
Efter avslutningen så e det kramar foto sen så fick jag en present av min mamma sen så åkte hon hem nog.
Men jag Ivar,Micke,Mimie,Anna stack till Mimie för att hon o Ivar skulle prata så jag o Anna böt om. Till badklädder
O sen så ville vi sätta på EVS(eurovision song contest) för att dansa till låtar med det funkade inte asså vi hållde på hur lände som helst o sen så gav vi upp. Sen så kom de andra killarna.
Mimie sa att vi fick gå till eriksdalbadet om jag hörde rätt så Jag,Lolo,,Anna o Micke gick ner till t-stationen men Micke skulle hämta sina badklädder så vi väntade. Vi såg Botan;Gurra,Jonah,Nisse o Otto som skulle följa med men han skulle typ bara va dör 3 timmar då.
Men vi åkte till eriksdalbadet det var faktiskt kul. Vi badade vi åkte den vita o blå rusch sakerna. På den vita så satt vi sen så stoppade vi vattnet med det gick nte så bra haha. Sen så kom Mimie o Botan o Nisse.
Jag har bilder men jag orkar inte lägga upp de nu.
O ingen e typ hemma weard?? Eller vi har ju sommarlov haha.
Men bara Erik e hemma. Jag e lite hungrig- Först ska jag ner eller jag måste göra så mitt hår blir rak igen måste hårtåka med ett kräm sen så plattar jag. Så hejdå

Bilderna kommer sen!



Puss<33




VI HAR SOMMARLOV,SOMMARLOV,SOMMARLOV!!!!!!!!!!!! HAHA


Kommentarer
K

Snygg klänning du hade på avslutningen.

Inte såg jag att du rodnade

Bilder kommer som du kan använda till bloggen

2009-06-09 @ 21:13:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0