Musik

Hej!
Syrran gick ner hon blev jätteledsen för nånting. Jag vet inte vad. Men inan det så lyssnade vi på musik i youtube. Men efter en stund sa hon inte roligt,tråkigt jätte tråkigt. Hon sa det i varje lår, man ba suck.
Snart ska vi åka. Här e min outfit.
 
Tröja- Hm
Jeans-Birmingham
Kofta-Hm
Leggins(under)-hm
Skor-ecco.
Japp det här var det. Sen så ska jag ha med min röda vinterjacka. Så jag inte fryser i båten. Det kommer nog regna klockan 14.00 men det har inte regnat än. Så det regnar säkert sen. :(
Men jag kollade på väderprognoset i vaxholm och det stog att det kommer regna ikväll.




 Den här låten e bra. Men den e så himla lång att man inte orkar inte lyssna på hela.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0