Mobilen

Hejsan!
NU håller vi på att spela spel men Flisan håller på att nata kisse. Den e väldigt irriterande Kisse kisse kisse kisse ohh jag ska berätta en saga för kisse. Var e kisse? XD ha ha man ba suck små barn.
Här kommer lite bilder.

 Min lampa i går kväll.
 Nalleh puh XD


  Mina ögon:D som ni ser var jag rätt trött.

 Dagens bilder.
 Flisans hår. Jag flätade henne inbakat. Fint va?
 Dagen outfit
Min.
Tröjan-Hm
Leggins-bikbok
 
Hennes

Venne:D
 Snyggingar! Absolut
 Det här spela vi för tillfälligt men det e en lite spel paus. Jag ville skriva i bloggen lite.
 Jag uttråkad.
Nu kommer lite andra roliga bilder!


roliga bilder och humor. Haha. Toalettrullen e värst mellan tandborseten.
roliga bilder och humor. HIhi
roliga bilder och humor. Va got mussen smakar.
roliga bilder och humor. Haha
roliga bilder och humor. Aa
roliga bilder och humor. Vem vill ha coca cola
roliga bilder och humor. Det där e ju enkelt(N)
Över 2000 roliga bilder på  roliga djur som katter och hundar, men också satir, politik och webbhumor. Haha
roliga bilder och humor. Get away.
Över 2000 roliga bilder på  roliga djur som katter och hundar, men också satir, politik och webbhumor. Haha,brukar verkligen nunor leka med snö?
roliga bilder och humor. Aa, hur kunde bilen vara sådär?
roliga bilder och humor. Jaha kvinnor.
roliga bilder och humor. Va söt.
Över 2000 roliga bilder på  roliga djur som katter och hundar, men också satir, politik och webbhumor. I`am drunk
 Ehw
  Måste gå . Brosan gör `` hoe to get sex pack in 3 minutes`` Töntigt.



Hejdå


Puss<33

Skriver sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0