Igår

Hej
Jag hann inte skriva igår! För att jag var i stan med Bea,Saron,Vida,Emma  o Curre det var kul men vi köpte presenter.
Till mamma o Lolo.Jag köpte smycken o en klänning till mamma. Den var grymt snygg. På henne.
När jag var påväg hem så såg jag mamma köra bilen jag vinkade     hon vinkade att jag skulle komma in,så jag gjorde det.Sen så minns jag att K skulle komma så jag sa det till henne.hon sa``gå ut,gå ut`` det var bilar bakom haha.
Sen så gick jag in jag gick upp till mit rum! Jag provade mina shorts med en vit tröja o ett brunt skärp runt midjan men trjöan var för stor:( men då tog jag en svart som knappen hade gått loss i diplomat.
Men då ringde K o sa att han var frame.så jag på min.
i körde till webbhallen rättare sagt han körde.
När vi var frame så gick vi o tog en nummer lapp men det var ingen där man, aja så vi väntade lite.
Så nu fick gå till kassan jag sa att jag vill köpa en f305 svart. Först ville jag ha demo det e billigare men ett halvårs garanti o utan demo en 100lapp dyrare men ett år garanti så jag tog ett års.
Ni vet verkligen hur glad jag  blev jag öppnade paketet i bilen XD
O jag tyckte den var bra.
Brosan ville se den verkligen men jag sa nej haaha.
Vi åkte till diplomat o åt det e en fin resturang vi åt vi drack vi likte o hade kul.
Efter det gick vi hem jag gick o la mig direkt jag e skolpolis idag ):
Men jag bara älskar  min mobil!!
O igår la jag ett annat sim kort i min andra mobil o överförde de till min nya mobil! Smart va?!


Hejdå


Puss<33


Kommentarer
K

kul att det fingerade att föra över musiken till nya mobilen.

2009-06-04 @ 06:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0