Idag

Godmorgon. Vi börjar klockan 10 idag nice va? Undrar egentligen när vi slutar idag?? Så jag går om en kvart.
Men det är BARA 1 DAG KVAR TILL SOMMARLOVET SÅ HIMLA SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!! X
Bara en dag! Det blir och en dag kvar för de som ska byta det e synd.
Idag efter skolan vet jag inte vad jag ska göra kanske gå hem eller typ venne egenligen men det e bara en dag kvar. Jag tror jag kommer gråta imorn ass¨efter haha jag brukar alltid göra det jag vet inte varför. Hihi.
Jag kommer sakna alla faktiskt men inte allla alla asså aa om ni fattar?? Och idag blir det sista dagen med magistern. Hoppas Annika kommer med hennes bäbis!



Hejdå


Puss<33

Ps. jag fick några coola bilder igår!

 Fett cool!
 Vem vill ha en euro?
 Haha
Melon  Oh my god
 Apelsinen var inte så tung eller?
 Tomaten ska lära fåren hur man ska bete sig som ett djur! Haha
 Banan
 Välkommen till mitt hus!
 Brödet var definitiv inte arg.
 Mums'
 Vem vill ha ett ägg?
 Jag vet faktiskt inte vad det är för nåt?!
 Jesus
 Im in love whit u!
 Päron
 Melonen var förkyld
 Haha
 Så himla fejk kolla man ser ju att det är ketchup.
 Hejdå
 Haha

Men nu måste jag gå så hejdå igen


Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0