Idag

Hej!
Jag gick o la mig typ klockan halv två. Men då kom mamma o Erik så jag o Bea kunde lägga oss. OM vi hade lagt oss innan så skulle säkert syrran gråta o vi inte märka det för att då sover vi. XD
Jag vaknade 9 tiden Bea har inte en vaknat. Suck hon kommer inte hinna äta frukost för att vi äter lumch vid typ 12. :D
Idag ska jag o Bea kanske, Erik o syrran o åka o bada i kananbadet. Kul.
Jag tror hon e vaken nu...................................................................... Ock hon är............................................... vaken.

Men nu måste jag byta om o ¨såna saker.


HEjdå


Puss<33



Ps. Ock nej jag vill inte skriva i word dokument tar det längre tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0