Här kommer..

Hejsan!
Idag har jag varit hemma och kollade på duplicity nånting sånt. Det handlar om två agenter som....... berättar inget mer XD
Men den var faktiskt bra ock den var lång.
Här kommrer bilder på MIG o SYRRAN o några andra bilder från igår.


 Adrian skulle klippa grässet men det kom ut typ gas så det blev lite dimmigtXD
 Ser ni?!
 Jag o Zacke skulle baka en kaka som blev....
 JÄTTEGOD: MumsXD
 Och till det drack några kaffe,mjölk o te. Jag drack mjölk :D
 Syrran äter kaka. Hon ville ha godis som hon älskar emn fick inte men istället fick hon kaka som hon ville ha.
 Jag o syrran idag.
 Bilder på migXD
 Den blev lite bättre än den förra.
 Där var jag i Alvik.
 Det var lite mörk där.
 Där var det ljusare.

 :)
<3
 Hemma. Och ingen är hemma.
Jag vet inte vart de e men aa.


Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0