Haha

Japp jag hade rätt. haha Men nu kommer bilderna!


 Tisdagen outfir.
 AnnaXD
 Sista ögonblicken i klassrummet! :(
 Japp som ni ser. Sista gången
 Taket i kyrkan
 Suddigt
 Som ni ser så sjunger de som går i årskurs 3-5??
 JAG. OMG
 Vida fanbärare jag var reserv.
 Botan,Nisse,Gurra,o Jonah Vi skulle till eriksdalbadet men det e tre till. De e roliga de har humor
 Micke o Anna. Micke med hans ballonger. De har inte så mycket humor. Haha :D skoja men lite har de XD
 den var så himla söt bild??
Jag o Lolo. Jag har min baddräkt på mig
Onsdagens bilder!!

 Den här filmen kollade vi på igår.
Dagens bilder!
 Syrran som kollar på en docka med klädder.

 Ja, som ni ser blev hon mer intressserad av de.
 Som sagt blev mamma ochså det men hon kollade på de andra, Hon pratade i telefonen.
 Jag som inte kollar på nån enda docka alls.
 Syrrans outfit. Som vi köpte precis hon ville sätta på de direkt! Visst e hon söt
 Sandaler för 98kr
 Mina nya skor. de e inte stora!! Jag menar det.
 Våra nya skor. Syrran ville så himla Ha de dära skorna.
 Syrrans outdit igen men med nya skor. Haha
 Jag med huvudkliare. Den var så himla skön.


Hejdå


Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0