Glad sommar!!!!

Vi åkte till Torbjörn.
Första rundan så var det jag o Zacke som väntade för mamma o Erik o syrran. De sa att de kommer om två timmar men de kom en timme före.
Det tog typ en halvtimme dit eller nåt sånt När vi var framme så var det några människor där. Som man hälsade på. Efter det hade de snacks Det var gott. Men det var mest alkohol. O chips o ostbågs skruvar men några killar hade typ tagit med sig hela  skålen. De åt nästan upp allt. Men det fann lite kvar.
När det började regna så gick vi in. Vi skulle äta middag. Det blev slaktad gris(skitgott) o potatisgratäng sallad o dricka. Efter det så dansade min mamma. Det var väldigt pinsamt.
Det var inte direkt superkul men. aah.
När vi skulle hem så somnade mamma först sen så somnade syrran sen så somnade jag lite men vaknade lite då och då.
När vi var framme så skulle vi ringa taxi( båda hade druckit) men det var inga taxi Som kunde hämta oss. Så vi väntade o väntade. Sen så ringde vi o då sa de att två bilar kunde hämta oss. Skönt.
NU är vi hemma iallafall. Och jag e jätte törstig. Så nu ska jag ner o ta lite juice eller vatten.


Hejdå


Puss<33


Ps. Bilderna kommer på morgonen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0