Festen i lördags



Haha

Haha min brosa låstades vara dj.
 Han var dj ¨.
 Haha,min mamma,Hon var inte full där!!!

 Dt blev nåra föreställningar de här var de första. De var inte världens bästa precis.Lite tråkiga

 Hot pants

 De blev fulla av två burkar läsk haha e inte de så gulliga??
 Haha syster

 Allt möjligt

 Han hette typ ma....ee nånting. Men han har släppt ut sin album ``you name it vol 1. Han var faktiskt bra, det var en till men han mik funkade inte så han gick av  scen kan man säga XD

 Presenterna.

 Lite folk

 Kolla på väggen!? Ser ni??
Coooolt va?

 Grönt

 Haha,den var väldigt söt?!
 Japp,man sermina naglar. Men jag klippte. DE.
De var väldigt jobbiga!!

 visst var det jobbigt att filma?Alleh(stavning?)

 Jag springer XD
Men nu orkar jag inte lägga ut flera bilder!
Jag ska till avslutningsfeten på basketten. Men innan ska jag ta spruta.

Hejdå


Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0