Dålig början på sommarlovet.

Tjabba. Visst är det dåligt väder det bara spöregnar hela tiden man kan inte ens vara ute. Om man ska vara ute så måste man ha en paraply plus stövlar. Ohh
Men aja här kommer lite bilder från idag!

 Den boken. Läser jag,den e bra men bakom boken där det står vad det handlar om så låter det som det suger.
 Jag på väg till köket.
 Syrans outfit. Hehe gulligt. Jag glömmer alltid att ta foto på min outfit men aja.
 Mammas tröja. I KÖKET!!
 Halimas tröja, I KÖKET!!! . Haha min mamma har också en lila.
 Haha.
 Tanzanias flagga!
 Den här soppan är så himla god.
 Haha. Mamma o Halima grillar. De drog in grillen under tak för att det spöregnade.
 Fett söta.
 Gud va gulligt.
 Ser ni va mycket det regnar?!
 Hoppas han bajsar. Xd
 Va trevligt
 HMM
 De blev torrare :D
 Vad är det som luktar?
 Don`t look.
 Va dyrt XD
 Eller hur?
 Söt
 Den e nog död?
 Vem vinner?? ormen såklart:d
 Ohh
 Spring daåh!
 I´nget skydd. Aj om man möter ett ssådant lag nu mot (t.ex) aik så e de döda. men det e 50-talet
 Det ända han vet är kolla på tv o dricka öl. Klunk,klunk

 Isberget. Som isberget krockade. Kanske??
 Du har visst bajsat.
 JAG VANN: mjau mjau

 Hjäp mig
 Va söt
 Aj,hur lång är den?
 Star wars snubben.
 u wish
 Bajs
 Ingen leder,:D

 en tornardo
 Me too
 OMG!
 Haha
 smart,hoppas bilen hade försäkring?!
 Blev du biten av en geting?
 haha. kaktus
 Aik Aik Aik
 Haha taskigt
 Hug me baby.
 Haha
 Up on the tower.
 puss puss
 Oh fy pröva själv. Det e sant
  Iàm gonna kill u. Men det e ju sumo brottning
 Gott


 eller hur?
 Världens korta tunga :D Lol
 Haha. Det behöver vi i vår gata allaa kör som galningar
 Fint
 Absolut inte
 Vem vinner. Barnen eller saken? XD
 Dream along
 Sure
 Va göt (N)
 Najs price
 Ehw dessutom har han hudcancer nu. Vem vill vara han idol? Det e helt galet, varför vill man byta hudfärg? Han ser ju ut som en clown nu.
Haha
 Hehe
 Vem vill inte ha så mycket pengar? De på bilden e ju inte riktiga.
 Every cow says that.
 Great
 Det funkar men man blir snurrig!
 Kanin tänder
 Jesus.
 Världens längsta man.

 Nörd
 Fy vad äckligt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0